cloud-background-with-pastel-colour

Najcenejši telegrami in darila
ob rojstvu otrok

info@telegramko.si

031 011 336

Pogosta vprašanja

Kontakt

cloud-background-with-pastel-colour

Spletna trgovina in dostava najcenejših telegramov in daril ob rojstvu otrok

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Telegramko

Splošni pogoji spletne strani Telegramko so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov in pravil dobre prakse za e-poslovanje. Spletna stran Telegramko je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo pravna oseba CONTIGO d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec na spletni strani, je uporabnik. Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne strani Telegramko, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Informacije o ponudniku

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu kadarkoli zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Na spletni strani Telegramko, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu
  • preko sistema PayPal
  • preko kreditne kartice
  • preko sistema Moneta
  • preko položnice

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene na spletni strani veljajo samo ob naročilu preko spletne strani. Cene veljajo pri zgoraj navedenih načinih plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa

Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Naročilo potrjeno, če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@telegramko.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Garancija

Za izdelke na spletni strani veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dostavni rok

Dostavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer isti ali naslednji delovni dan, razen dostav na dom ali drug naslov, ki so opravljeni v roku 2 delovnih dni.

Dostava Telegramko

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004) in z Zakonom o spremembah in dopolnitvah Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 67/07). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Telegramko.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Politika varstva osebnih podatkov

Upravljavec

Uradno ime podjetja:  CONTIGO d.o.o. za brand Telegramko.si

Sedež podjetja: Kebetova ulica 31, 4000 Kranj, Slovenija

Odgovorna oseba v podjetju (zakoniti zastopnik ali predstavnik): Nina Zorko

Kontaktni naslov in/ali telefon pooblaščene osebe za varstvo podatkov (če ta obstaja):

CONTIGO d.o.o Kebetova ulica 31, 4000 Kranj

tel.: +386 040 233 633, e-pošta: info@telegramko.si

Uporaba, obseg in namen hranjenja in obdelave 

Osebne podatke hranimo in obdelujemo izključno za namene izvršitve naročila. Osebnih podatkov ne uporabljamo za tržne raziskave in analize. V primeru, da se stranka sama odloči za prejemanje novic preko e-maila je možno, da ji občasno pošljemo mail z novicami.Ob naročilu beležimo statistiko naročil , vendar pri tem ne uporabljamo osebnih podatkov.Za boljšo in bolj usmerjeno ponudbo ter prilagajanje asortimana zabeležene podatke avtomatsko obdelamo, analiziramo, profiliramo ter ocenjujemo zainteresiranost naših strank za popularnost artiklov. Na osnovi zabeleženih podatkov in ustvarjenih profilov ne izvajamo avtomatiziranega sprejemanja odločitev in ne pošiljamo avtomatskih sporočil.

Za namen obdelave naročil hranimo naslednje podatke: naslov elektronske pošte, ime , priimek, naslov, telefonska številka.

Osebne podatke uporabljajo naši naslednji oddelki: Prodaja, Računovodstvo

Iznos 

Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije ter jih ne iznašamo v druge države.

Obdobje hrambe 

Osebne podatke posameznika hranimo v šifrantu strank. V primeru strankinega nestrinjanja s hrambo osebnih podatkov na podlagi pismenega zahtevka osebne podatke anonimiziramo. Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbrišemo.

V kolikor bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.

Pravice posameznika (osebe)

Vsak posameznik, prejemnik sporočila, lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva vpogled, popravek, popoln izbris, prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.

V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v temu dokumentu.

Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda zahtevek za pojasnilo direktno nam ali  nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:

Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si

Contigo d.o.o. hrani pridobljene podatke o posameznikov s skrbnostjo dobrega gospodarja in le z namenom obdelave naročil, brez namena pridobivanja posebnih informacij iz osebnih podatkov posameznikov.

Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju svojih pravic.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@telegramko.si ali po klasični pošti na naslov:

CONTIGO d.o.o., Kebetova ulica 31, 4000 Kranj. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.